Continental Hotel Hurghada

PRET incepand de la (vezi pret afisat) / Persoana
Pretul include transport avion
7 nopti Cazare si masa tip All Inclusive
Pentru oferta completa personalizata va rugam completati formular cerere oferta
Furnizor: BBook
*
*

Descriere :

Continental Hotel Hurghada, Hurghada City

Amplasare

Acest hotel, ideal pentru turiști de la plajă, vacanțieri de la club, familii, tineri și celibatari, se află la Hurghada, chiar pe malul mării.

Dotări

În anul 2021 hotelul a fost modernizat. În 252 de camere, 6 Suite Junior și 9 suite domnește o atmosferă plăcută, în plus cele 6 vile/case oferă și mai mult spațiu și confort. Personalul ce vorbește mai multe limbi de la recepția din zona de primire vă ajută la check-in/check-out. Servicii ca o cameră de bagaje, un seif și un bancomat contribuie la o ședere confortabilă. Conexiunea Wi-Fi (gratuit) le oferă clienților acces la internet. La serviciul de organizare a excursiilor se dă o mână de ajutor la planificarea excursiilor. Clubul dispune de o serie de comodități pentru persoanele în scaun cu rotile. Pe lângă un supermarket, aici se mai găsesc și alte magazine. Copiii pot să se joace după voia inimii pe locul de joacă. Printre celelalte facilități ale locului de cazare se numără o bibliotecă. O parcare este disponibilă în funcție de necesitate pentru cei ce călătoresc cu mașina personală. Printre serviciile oferite se numără un serviciu de îngrijire a bebelușilor contra cost, asistență medicală, un serviciu de transfer, room service contra cost, un serviciu de spălătorie, un coafor, o spălătorie de tip self-service, serviciile unui valet și un autobuz propriu pentru navetă. Călătorii activi care ar dori să descopere zona pe bicicletă vor aprecia serviciul de închiriere de biciclete.

Locul de cazare

Un aparat de aer condiționat, un sistem de încălzire și un ventilator creează o atmosferă plăcută în camere. În majoritatea spațiilor de cazare clienții au vedere laterală spre mare de pe balcon sau terasă. Majoritatea spațiilor de cazare au vedere spre mare. Sunt disponibile dormitoare separate. De asemenea, există un seif și un minibar contra cost. Echiparea de bază cuprinde de asemenea și un minifrigider. Telefonul, canale prin satelit și WiFi-ul oferă un concediu confortabil. În plus, clienții pot să apeleze la serviciul de pregătire a camerei pentru somn. Băile sunt dotate cu un duș, o cadă și un bideu. De asemenea, stă la dispoziție un uscător de păr. Articolele de cosmetică creează un confort deosebit în băi. Se oferă spre rezervare 2 camere adaptate pentru scaun rulant. Hotelul oferă 14 camere de familie, camere de nefumători și camere pentru fumători.

Sport/divertisment

Piscina cu zone interioare și exterioare invită la băi plăcute și relaxante. Băuturile răcoritoare de la barul piscinei/snack-bar și relaxarea agreabilă în cada cu hidromasaj (contra cost) le vor crea cea mai bună dispoziție iubitorilor de apă. Este disponibilă și o terasă cu șezlonguri și umbrele de soare. Diverse activități sportive propuse în club asigură divertisment, ca de exemplu ciclism/ciclism montan, boccia, tir cu arcul și pescuit și contra cost - tenis. Este disponibilă o serie variată de sporturi, printre care sporturi acvatice ca kitesurfing, catamaran și caiac, iar contra cost schi nautic, plimbări cu banana, canoe, snorkelling, scufundări subacvatice și parasailing. Locul de cazare oferă o serie de posibilități pentru desfășurarea de activități sportive în interior, de ex. o sală de fitness, un joc de darts și yoga, iar contra cost tenis de masă, biliard și squash. Hotelul propune diverse terapii în zona de relaxare, printre care o baie de aburi și un hamam, și, contra unei taxe suplimentare - un spa, o saună, un salon de înfrumusețare și terapii prin masaj. În timpul liber, un miniclub, o minidiscotecă și muzică live oferă distracție pe măsură. Copyright GIATA 2004 - 2023. Multilingual, powered by www.giata.com for client no. 128259

Mâncare

Locurile unde se poate lua masa cuprind o cafenea și un lobby bar. Clienții vor găsi bucate delicioase în cele 5 restaurante de nefumători cu aer condiționat. Băuturile răcoritoare de la barul de pe plajă creează momente minunate. Se oferă spre rezervare regim all inclusive. Un bufet delicios și bogat își așteaptă clienții la micul dejun, prânz și cină. La cerere pot fi pregătite mese fără gluten și feluri de mâncare vegetariene. Pentru cei mici este disponibilă mâncare pentru bebeluși. De asemenea, clubul pune la dispoziție gustări. Locul de cazare oferă un sortiment de băuturi alcoolice și nealcoolice.

Conditii de inscriere:
- Pentru efectuarea unei rezervari pe produsele Karpaten Turism este nevoie de copie CI a titularului de contract, pe numele caruia urmeaza sa se emita toate documentele de calatorie.
- Asigurarea storno (optionala) se poate incheia doar in aceeasi zi cu contractul de prestari servicii.
- Pentru pachetele cu reducere de Early Booking, modificarile de nume nu sunt permise.
- Documentele de calatorie (vouchere, bilete de avion, etc) sunt transmise catre turisti dupa efectuarea platii integrale si nu mai tarziu de 3 zile inainte de data plecarii.
- Infantii platesc doar taxele de aeroport si nu beneficiaza de loc in avion.

Conditii de inscriere:
- La inscriere se achita un avans minim de 20% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
- Diferenta de 80% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei.

Conditii de anulare:
- 20% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare;
- 100% penalizare pentru anularea cu 29 – 0 zile inainte de plecare sau no-show.

 

Conditii de calatorie in Egipt
 Ultima actualizare: 28-04-2023 14:08:29

PREZENTARE LA AEROPORT CU 3 ORE INAINTE DE DECOLARE!

Recomandări pentru cetățenii români care efectuează deplasări în Egipt:

ACTUALIZARE CONDITII INCEPAND DIN 17.06.2022 

Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.

Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906 

 Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE:  https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.

Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.

Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.

 Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM   vor plati taxa de viză începând cu  1 Mai 2021.  Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport)  și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).

 

Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.

Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!

Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691

In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html

Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-RomaniaOBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).

 Regulament la bordul aeronavei:

Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.

 Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.

Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.

Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.

 Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.

Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.

In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.

 

Începând cu data 2 mai 2023 (ora 4:00), vor fi puse în aplicare o serie de măsuri privind fluidizarea traficului către și dinspre Aeroportul Iași, odată cu demararea lucrărilor de extindere a parcării auto și reconfigurarea căilor de acces în fața terminalelor T3 și T4.

 Link-uri oficiale:

 

 

Specificațiile produselor
DenumireValoare
Tari / RegiuniEgipt / Hurghada
Tip de masaAll inclusive
Clasificare proprietate5 stele