Egiptul a eliminat toate restricțiile legate de coronavirus (COVID-19) care au fost impuse la intrarea in tara atat cetatenilor egipteni cat si de alta nationalitate.
Cetățenii români au obligativitatea încheierii unei polițe de asigurare medicală cu valoarea sumei asiguratorie de minim 5.000 Euro. https://www.mae.ro/travel-alerts/2906
Mai multe informatii despre conditiile de calatorie gasiti și pe site-ul oficial MAE: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691.
Va rugam sa anuntati cu minim 7 zile inainte de imbarcare daca veti avea bagaje atipice! Bagajul dumneavoastra risca sa nu fie aprobat spre imbarcare.
Toti pasagerii sunt obligati sa respecte intocmai regulile tarii spre care calatoresc. Agentia nu raspunde in cazul in care turistii nu prezinta documentele necesare sau in cazul in care documentele sunt incomplete.
Întrucat reglementarile se schimba dinamic, vă recomandăm, înainte de a călători, să verificați întotdeauna condițiile de călătorie cu autoritățile sanitare și de frontieră oficiale și să vă asigurați că aveți cele mai recente informații. Este responsabilitatea dvs. să fiți la curent cu restricțiile de călătorie relevante, pentru a vă asigura că sunteți eligibil pentru a intra într-o țară și că sunteți apt de calatorie.
Turiștii romani care ajung direct in HURGHADA si MARSA ALAM vor plati taxa de viză începând cu 1 Mai 2021. Taxa viza costa 28 euro/persoana sau 28 usd/persoana (include contravaloarea taxei de viza 25 usd/persoana + taxa servicii aeroport) și se va plati direct la standul MTS din aeroport astfel ca turistii sa evite aglomeratia si cozile de la ghiseele bancare. Se va achita doar cash in EUR sau USD. Se recomandă sa aveți suma fixă. De asemenea puteti opta si pentru achizitionarea vizei 25 usd/persoana direct de la ghiseele de taxe (Bank).
Cetatenii de alte nationalitati sunt obligati sa se intereseze la Ambasada Rep. Arabe in legatura cu formalitatile necesare intrarii in aceasta tara.
Agentia de turism nu poate fi raspunzatoare daca unui turist nu i s-a acordat dreptul de a parasi tara sau de a intra in Egipt!
Pentru mai multe informatii puteti accesa: https://www.mae.ro/travel-conditions/3691
In privinta conditiilor de calatorie cu MINORI, toate informatiile le puteti accesa aici: https://www.politiadefrontiera.ro/ro/main/pg-conditii-de-iesire-din-tara-pentru-cetatenii-romani-minori-59.html
Toate bagajele de cala pe ruta Egipt-Romania, OBLIGATORIU trebuie INFOLIATE DOAR LA AEROPORT inainte de a fi predate la ghiseul de check in. Bagajele care nu vor fi supuse acestei proceduri; nu vor fi acceptate, respectiv incarcate. Costurile de infoliere vor fi suportate de catre pasager (aprox. 5$ / 5EUR pentru zborul de retur Egipt- Bucuresti).
Regulament la bordul aeronavei:
Atunci când, în opinia transportatorului, pasagerul se comportă la bordul aeronavei în aşa fel încât primejduieşte aeronava, persoanele sau bunurile din aeronavă, împiedică echipajul să-şi îndeplinească sarcinile, nu se conformează instrucţiunilor echipajului pe parcursul zborului ( fumeaza, consuma băuturi alcoolice şi droguri) sau se comportă într-un mod care cauzează disconfort, neplăceri, prejudicii sau vătămare corporală celorlalţi pasageri sau echipajului, transportatorul poate lua măsurile necesare pentru a preveni continuarea unei astfel de comportări, inclusiv constrângerea. Pasagerii pot fi debarcaţi şi li se poate refuza călătoria de continuare în oricare punct şi pot fi daţi în judecată pentru ofensa adusă la bordul aeronavei.
Din motive de securitate, transportatorul poate interzice sau restricţiona utilizarea la bordul aeronavei a aparatelor electronice, inclusiv, dar fără a se limita la telefoane mobile, computere laptop, casetofoane portabile cu înregistrare, CD player, radiouri portabile, jocuri electronice sau aparate de transmisiuni, jucării telecomandate şi staţii portabile walkie-talkie.
Aparatele pentru pasagerii cu deficienţe de auz şi afecţiuni cardiace vor fi permise la bordul aeronavei.
Pasagerii care nu respectă regulile de mai sus vor fi refuzați la imbarcare sau vor fi predați autorităților, fără excepție.
Pentru orice problemă referitoare la bagajul dumneavoastră vă rugăm să vă adresați companiei aeriene cu care ați călătorit, precum și Biroului bagaje pierdute/Neregularități bagaje, corespunzător companiei aeriene cu care ați călătorit.
Birourile ``Lost & Found`` sunt amplasate în sala de recuperare bagaje a Terminalului Sosiri. Va rugam sa retineti ca reprezentantii Karpaten si partenerii locali nu au acces in interiorul aeroportului.
In cazul in care va confruntati cu o astfel de situatie, va rugam sa informati reprezentantii Karpaten sau locali pentru a va astepta la transfer.
Începând cu data 2 mai 2023 (ora 4:00), vor fi puse în aplicare o serie de măsuri privind fluidizarea traficului către și dinspre Aeroportul Iași, odată cu demararea lucrărilor de extindere a parcării auto și reconfigurarea căilor de acces în fața terminalelor T3 și T4.
Link-uri oficiale: